Indeks

Projekat časopis za srednjoškolce “Index” je realizovan od strane centra za saradnju sa privredom Ekonomskog fakulteta i u saradnji sa organizacijama Marketing Workshop i MonopoList. Sama realizacija projekta je bila u periodu od februara do juna 2017. godine.
Časopis pre svega targetira učenike četvrte godine, ali i učenike treće godine. Cilj ovog projekta je da srednjoškolcima približimo ekonomiju kao nauku i pokažemo im da ekonomija ne mora nužno da bude dosadna, zatim da im uvedemo u studentski život, kao i njihove mogućnosti na Ekonomskom fakultetu.
Zadatak je bio da napišemo deo tekstova za sam časopis. Tim je savršeno funkcionisao i tekstovi su napisani u planiranom roku. Svi članovi tima su imali priliku da iskuse čari copywriting-a, ali i sjajnu saradnju sa članovima organizacije Monopolist. Takođe, imali smo čast i da intervjuišemo izvršnu direktorku marketinga The Coca Cola Company – Natašu Đurđević, koja je bila student našeg fakulteta.