Srbija za mlade- Kampanja „Leto 2017“

Omladinska turistička organizacija „Srbija za mlade“ je angažovala članove Marketing Workshopa kako bi im pomogli u poboljšanju njihovog marketing plana za letnju sezonu u kojoj su beležili najlošije rezultate.

Zadatak marketing tima je bio osmišljavanje celokupne marketing strategije. Naši članovi su morali da analiziraju iskustva iz prothodnih sezona, da detektuju probleme i da ih uspešno reše. U dogovoru sa klijentom, odlučeno je da tim Marketing Workshop-a izloži idejna rešenja putem prezentacije a da operativne poslove i sprovodjenje samih ideja urade članovi Srbije za mlade.

Na početku projekta članovi tima su odradili istraživanje tržišta u vidu online ankete sa uzorkom od 600 ispitanika. Iz odrađene ankete uočeni su jasni pokazatelji i pravilnosti koje su nam poslužile u pravljenju marketing plana. Osmišljen je čitav marketing koncept za letnju sezonu i date su jasne smernice i ideje u kom pravcu medijske aktivnosti agencije treba da idu.
Na prezentaciji koju su naši članovi držali pred čelnim ljudima organizacije dati su predlozi za slogan, logo, vizualna rešenja, online i offline kampanju kao i za poboljšanja postojećih marketinških aktivnosti organizacije.

Predlozi su usvojeni u potpunosti na obostrano zadovoljstvo.
Saradnja sa Srbijom za mlade je nastavljena i u budućnosti očekujemo nove projekte.